• Photo of R-TRACKS Castell de Milany (nivell mig)

1936

March 26, 2021

March 2021

near Ripoll, Catalunya (España)

Ruta 100% ciclable que combina trams de pista i algun enllaç curt de ciment i asfalt.

Comencem el recorregut amb 10km suaus i fàcils al costat del riu Ter i mica en mica anem guanyant alçada.

El km 11 comença una pujada de 3km de ciment que ens portarà fins a l'Hostal de Llaers on tindrem unes vistes espectaculars del Bisaura, Osona, el Montseny...

A partir d'aquí comença una pista de terra amb tendència de pujada que ens portarà a llocs espectaculars com les baumes del Teixidor, infinites fagedes.... fins arribar al morró del Quer, km 27 (parada obligatòria a fer fotos i gaudir de les vistes).

Ja només ens queda l'última pujada fins al Castell de Milany, km 32 (1480m) on tindrem una perspectiva privilegiada del Ripollès, Pirineus, Osona.....

Un cop arribats al punt més alt ens espera una baixada de pista fàcil de 10km fins a Vallfogona del Ripollès i d'aqui una tornada per pista i asfalt fins a Ripoll.

En resum , una ruta tècnicament fàcil que ens permetrà gaudir d'unes vistes espectaculars.

• enricfaura Nov 7, 2021

Molt bona ruta, ideal per fer a la tardor. Tot per pistes i corriols. Molt recomanable.