4.2
8.5

near Quatretonda, Valencia (España)

MTB: Rutómetre d'hivern de la Penya El Cuc, organitzada per Lucas, Juan i Domenech en Quatretonda. Un rutómetre dels clásics de la Penya, molt entretingut, moderat en la dificultat física i moderat en el trazat, molt ben indicat en el llibre de notes que ens han donat. En el dinar els Globers han deixat el pabelló ben alt, demostrant que son un grup molt unit i únics. Felicitar a tots, organitzadors i participans, per este día de convivencia i fraternitat dels membres de la Penya EL Cuc. Ja falt menys per al próxim, que estará a carrec dels Globers de Guadassuar.

• Photo of rutadura

rutadura Dec 14, 2014

No hi ha dubte que és un dels dies esperats dins del calendari, esdeveniment gran que aguditza l'enginy de totes els participants, i en especial als organitzadors, que disfruten tant o més preparant i traçant el recorregut, que participant. Un dia redó de festa i satisfaccions, ara a esperar el següent .....

• Photo of alavoradelriumagre

alavoradelriumagre Dec 15, 2014

Com be digueu, esperant el següent