Uploaded May 19, 2013

Recorded May 2013

6.3

near la Seu d'Urgell, Catalunya (España)

Aquesta sortida s'està consolidant en el calendari de BTT del club ACA. Aquest any es va haver d'anul.lar per culpa de la neu i l'hem volgut recuperar per molts motius: l'exigència d'algunes rampes, la diversió de la baixada en la que es pot baixar còmodament per l'amplada però vigilant al marge esquerre per no caure pel barranc... I també per la insistència d'uns quants socis que la volíem fer sí o sí.
El recorregut surt del Parc del Segre per anar fins Aravell per pista, amb l'escalfament fet prenem la carretera de Castellbó però per poc temps perquè ràpidament entrem en un camí a la dreta que és on comença la festa. Primer es deixa anar fent però a poc a poc van apareixent fortes rampes que et demanen que apretis bé les cames. Per sort també hi ha petits descansos que suavitzen l'experiència. En tots els encreuaments hem pres cap a la nostra esquerra i sempre buscant el camí de pujada.
Arribem a un darrer encreuament a esquerra que marca la pista núm.43, el prenem i passant una tanca oberta, ràpidament veiem al fons el poble abandonat de Sendes. No arribem a les cases perquè just abans hi ha el camí de retorn a Castellbó. Cap avaaaaaall!
Abans d'arribar a Castellbó s'ha de creuar una riera que amb les pluges ies darreres nevades de maig baixava ben plena. Ens hem mullat fins als genolls però sense accidents jejeje.
De Castellbó per la carretera fins a Montferrer i des d'allà a Arfa per agafar el camí que passa per l'altra vora del Segre. Ara tot serà un passeig fins retornar al Parc del Segre.
Excepte la riera que normalment baixa seca no hi ha dificultats tècniques, així que animeu-vos a fer-la.

OruxMaps

Nombre: 2013-05-19 09:01

Hora Inicio: 05/19/2013 09:01

Hora Fin: 05/19/2013 12:24

Distancia recorrida: 39,8 km (03:22)

Tiempo en movimiento: 02:40

Entrada al camí de Sendes

A partir d'ara tot camí

Encreuament. Prendre a esquerra

La foto està encarada cap a la baixada el camí està a l'esquena

Connexió amb la pista 43

Gairebé estem a dalt de tot

Punt més alt del recorregut

La baixada cap a l'esquerra