• Photo of Puig Ou, Bolòs, (Rat-penats)

September 28, 2014

September 2014

near Camprodon, Catalunya (España)

Ruta per l'Alta Garrotxa més occidental per assolí el Puig Ou de 1300 mts.
Sortim de Camprodon, ens dirigim cap a la collada del Sitjà on seguim amunt per pista fins al collet d'Arrencafels, aquí deixem la pista bona i pugem a la dreta per una pista molt dreta i plena de rocs que haurem de fer a peu amb la bici a coll fins a sortir al prats de pastura, a partir d'aquí es bastant ciclable fins pràcticament a dalt el Puig Ou, on les vistes son impressionants.
Per baixar anem a buscar el corriol on haurem de fer el primer tram a peu després ja a sobre la bici fins a un collet i aquí ja pista fins a la general, anem cap a la dreta fins al Coll de les Roques o Camp de Dalt. Agafem pista avall fins a la riera de Bolòs i un cop creuada anem a l'esquerra fins a l'església.

Aquesta església te una particularitat interessant i es que a dins hi ha bastants rat-penats, amb una mica de paciència podem agafar-ne algun per veure'l de prop, després al varem tornar a deixar on estava.

Ara reprenem la marxa per pista bona en direcció a Font Rubí però ens desviem fins al Coll del Puig Cubell, aquí agafem un corriol (mes o menys 80 % ciclable) fins al Molí d'en Sorolla i ja per pista amunt i més tard asfalt passant per Font Rubí fins a Camprodon.

Si no voleu arrossegar la bici no pugeu al puig Ou, seguiu la pista general.

Atenció als rat-penats, si no sabeu com agafar-los millor que no ho proveu ja que si us mosseguen poden transmetre la ràbia.

Temps real de ruta 3h. 30' No feu cas del temps total ja que varem trobar una família (tots amb btt) i varem anar amb ells una bona estona fent moltes parades per xerrar

• jsg Sep 30, 2014

Hem compartit la ruta des del coll de les roques i som els causant de la llarga durada de la mateixa. Una ruta genial i recomanable al 100% amb una companyia molt agradable. Moltes gracies per la paciència i espero que aviat tornem a coincidir altre cop.

• Photo of tasmi00

tasmi00 Oct 21, 2014

que maco!! https://ca.wikiloc.com/rutes-btt/puig-ou-bolos-rat-penats-7890836/photo-4548729