• Photo of Ports Beseit (Horta de Sant Joan-Franqueta-Arnes-Horta per trialeres)

Uploaded April 7, 2012

Recorded April 2012

3.5
6.9

near Horta de Sant Joan, Catalunya (España)

Sortida des de Viarnets, Horta de Sant Joan (monument als bombers morts en l'incendi d'horta)
La dificultat rau en algunes pujades fortes i el descens per les senderes. Ara bé, són totes ciclables en un 99% tant de pujada com de baixada.

Itinerari: Viarnets - Coll de Blanco - Roca Llisa - Mas dels Pradets - Mas de les Valls - Estret de les Valls - La Creu - Arnes - Horta

Al Coll Blanco trobareu la primera senda/trialera que us portarà fins a una esplanada que connecta amb la pista que va d'Horta a la Franqueta. La sendera és preciosa, molt diversa. Amb vegetació, vistes, pujades i baixades. Però amb un mínim de tècnica és tota ciclable.

La segona sendera surt passat el Mas dels pradets. Abans tindreu una pista amb pujada forta. La sendera de baixada és espectacular. Ràpida i divertida. Acaba amb l'esplanada del Mas de les Valls. Des d'aquí la senda continua pels estrets de les Valls, ja amb algun trosset més complicat si teniu poca tècnica.

Un cop connceteu amb la carretera que ve del Mas de Pau teniu una pujadeta fins a un petit coll anomenat la Creu. Aquí us recomano que preneu el camí de la dreta que després d'uns metres us portarà a una sendera que surt gairebé en paral·lel per l'esquerra del camí. A la ruta no surt marcada. Un descuit ens va fer passar l'encreuament de llarg.

• tomaqueta May 19, 2012

Es una ruta molt bonica, bastant ascens, i es precios cuan vas voreijant pels estrets, i per acabar un bon dinar, anim amics

• Eric Arrastraria Ortí Jan 22, 2014

Quan costa fer aquesta ruta aproximadament?