• Photo of Port Massaluca-Nonaspe- La Pobla Massaluca-Port

Uploaded October 29, 2016

Recorded October 2016

8.6

near Fayón, Aragón (España)

Ruta molt divertida. Te de tot, passeig vora el riu, bones pujades, bones trialeres (alguns trams bastant tecnics). L`unic pero, ha estat al crusar el riu per última vegada, que ens hem mullat una mica els peus. Aixo es pot evitar, ja que l`hem crusat varies vegades i per passos asfaltats ben habilitats, no cal arribar al darrer pas on no hi ha asfalt i s`ha de crusar el riu " a pelo".

• OriolPuy Mar 31, 2018

Volia comentar que la ruta no entra a Nonaspe, tot i que és fàcil arribar-hi. El poble no té cap font. Sí bars i una màquina de vegudes. Gràcies per compartir-la.

Hi ha una baixada tècnica molt interessant després de passar l'homenatge als 4 bombers morts, després hi ha una altre tram abans d'arribar aprop de Faió molt divertit. L'acumulació de km, desnivell i la calor fà que la valori com a difícil.

• Photo of JosepM Geli

JosepM Geli Feb 9, 2019

Celebro que l`hagis disfrutat Oriol.Si t`agraden les trialeres i vols venir per la zona de Montmaneu te farem de guies.
    Salud i pedals

• Photo of Ernesto Ibañez

Ernesto Ibañez Aug 19, 2019

Hola, buena ruta y completa para hacer Btt. Con pistas y sendas. Y en agosto sin problemas para cruzar el Matarraña.