Moving time  7 hours 5 minutes

Time  one day 3 hours 6 minutes

Uploaded November 6, 2019

Recorded November 2019

near Port-la-Nouvelle, Occitanie (France)

Escapada tranquileta de dos dies per completar el Canal de Deux Mers (C.Lateral du Garonne + C.du Midi).
Comencem el recorregut al far de Port-la-Nouvelle i seguim en tot moment el Canal de la Robine. Creuem Narbona que mereix una bona visita.
Hem anat tota l'estona pel marge esquerre del canal, aquí, a Narbona, millor canviar i anar pel marge dret. Continuem fins a l'esclusa de Raonel a on ens desviem per anar per carretera, travessem l'Aude i tornem a anar a buscar el canal (un cop travessa l'Aude, el canal rep el nom de La Jonction) fins a trobar la cruïlla de canals (canal Midi i canal Jonction) a on girarem a l'esquerra fins a Le Somail.
Ens hem trobat molt de vent de cara que enlentia el pedaleig, a la tornada ens ha afavorit molt.
Compte! Fora de época turística, Le Somail és un desert! Tots els restaurants ens els hem trobat tancats.