Technical difficulty   Easy

Recorded February 2011

-50 f
7.5

near Sa Mesquida, Baleares (España)

AQUESTA RUTA PASSA PER CAMINS PRIVATS. CAL TENIR CURA DE DEIXAR TOTES LES BARRERES TANCADES I DEMANAR PERMÍS.
Sortida des de Maó, en direcció a Sant Lluís però per camins rurals del terme:
- Camí Negre fins a la Ronda Orbital.
- Carril bici per la Ronda Orbital fins arribar al Talaiot de Trepucó.
- Volta pel talaiot i Camí de Trepucó.
- Camí Vell de Sant Lluís, fins la intersecció amb la Carretera de Sant Lluís a Es Castell.
- Giram a la dreta per Trebalúger, per la segona entrada però després giram a la dreta pel Camí de Rafaletó.
- Camí Reial des Pou Nou fins arribar a Sant Lluís.
- Des de Sant Lluís, pel Camí de S'Ullstrar.
- Gir a l'esquerra pel camí de La Coxa fins les cases de Torret.
- Giram a la dreta en direcció a Binissafúller, per la carretera de S'Ullastrar.
- A la dreta hi ha el camí de Binissafúller d'En Moysi o Sa Volta d'Es Milord, que ens duu fins el Camí de Biniparratx.
- Prenem aquest camí de Biniparratx Petit, que ens duu fins la Carretera de Binidalí.
- Gir a la dreta pel Camí Vell de Binidalí, direcció Nord fins anar a topar novament amb el final de Sa Volta d'Es Milord, que a aquesta tram correspon al Camí de Biniparratx.
- Anam per la Carretera de Binidalí fins que giram a la dreta pel Camí de Cavalls, travessant el lloc de S'Argossam en direcció a Cala Canutells.
- Des de Canutells, Camí de Cavalls fins la intersecció amb el lloc de Binicalaf Nou.
- Ens desviam de la ruta per, en direcció sur, anar fins els penyals de Binicalaf, per un antic camí de carro, amb unes vistes impressionants.
- Tornam a pujar cap al lloc de Binicalaf que el rodejam per la seva dreta, i continuem cap el nord fins anar a topar amb el Camí de Binicalaf que des de Son Vitamina arriba a l'urbanització de Son Vitamina.
- No agafen el Camí de Cales Coves, sinó el vial principal de l'urbanització, que finalment en durà per una altre ruta fins interseccionar la baixada a la cala.
- Bordejam la costa de Cales Coves seguint el Camí que des de Son Domingo arribava a dita cala, travessant un petit tram del Camí de Cavalls.
- No tenim més remei que passar pel pati del lloc i anar pujant es camí fins el creuament amb la Carretera de Cala'n Porter, just davant l'Estància de Son Domingo.
- Capa l'urbanització, prenem a la dreta el Camí de Torralbenc, que pujant, pujant, ens duu directament fins el de Sant Tomeu.
- Giram a la dreta, i recte agafam el Camí de Cotaines, que al terme de Maó s'anomena Camí de Sa Serra.
- Camí de Talatí, Camí Vell d'Alaior i final de ruta arribant a Maó.