Uploaded October 4, 2014

Recorded October 2014

7.4

near Santa Eugènia de Ter, Catalunya (España)

Volta que combina asfalt i terra, muntanya i plana, sense allunyar-se massa de Girona.
Sortim de Girona per la Via Verda fins a Cassà. Passat Cassà, prenem la carretera asfaltada que puja a Montnegre, fins a Sant Mateu de Montnegre.
Ara, agafem la pista de terra en direcció a Santa Pellaia on hi arribem després de superar el turonet del Puig de les Bruixes.
Des de Santa Pellaia, per la carretera asfaltada direcció Cassà fins que trobem el trencant a l'esquerra que ens portaria fins a Dues Rieres. Nosaltres, trenquem a la dreta seguint la carretera asfaltada fins que trobem un panell indicador que el fem servir de referència per trencar a la dreta per pista de terra (si seguim l'asfalt ens portaria al vell mig de Cassà).
Passem unes cases i un bosquet, trobem un encreuament i anem a l'esquerra seguint aquesta pista de terra fins que després d'una baixada torna a ser asfaltada. Aquesta ens porta fins a la carretera vella de Girona a Cassà, anem a l'esquerra i de seguida, trenquem a la dreta anant a trobar la Via Verda al mig del polígon. A l'esquerra i a la rotonda a la dreta, prenen la carretera que porta al Remei, hi passem per davant i seguim la pista de terra a l'esquerra fins que troba la pista de Cassà a Sant Andreu Salou.
Ara a la dreta fins a Sant Andreu Salou. Des d'aquí agafem direcció Campllong però quan trobem el trencant seguim recte fins a la rotonda de la carretera entre Cassà i Riudellots. La travessem i continuem rectes travessant el polígon i enllaçant amb la carretera que ens portarà fins a Fornells.
Des de Fornells fins a Palau Sacosta i Girona.