December 19, 2016

December 2016

near Mieres, Catalunya (España)

Bona ruta circular, que recomano fer-la a l'inrevés, ja que des de abans dels Agustins i fins a Santa Maria del Freixe hi han fortes pujades difícils de pedalar, encara que estigui pavimentat. També recomano fer-la en època seca, ja que aquest mateix tram es molt ombrívol i humit i pot haver força aigua i fang.
A l'inrevés la pujada des de Sant Aniol fins al Coll de la Palomera es més llarg però amb pujades més sostingudes i fàcils de pedalar. El desnivell es el mateix en un sentit que en l'altre, uns 1.100 metres de pujades acumulades.
La ruta es força desconeguda i te diferents al·licients culturals, La Dama de La Garrotxa, el Poblat Ibèric de La Palomera, Santa Mª de Finestres, que inclús es pot visitar pujant a peu si es te temps i ganes, Sant Aniol, Can Tura per fer un cafè o dinar a dojo i bé, Sant Miquel de Bustins que s'ha de travessar el prat per visitar-la, Santa Mª del Freixe i al sortir o arribar Sant Pere de Mieres i la part antiga del poble.
Tan mateix els boscos i les vistes des de La Dama de La Garrotxa son espectaculars i en dia clar s'obseva la costa.
Bona ruta,

Sant Pere de Mieres

• Photo of Akhim

Akhim Apr 4, 2018

Molt bona ruta , tal com has aconsellat , l'hem fet a l'inrevés del teu trak

• Photo of JuliSG

JuliSG Apr 5, 2018

Gràcies per la teva valoració.