Moving time  3 hours 55 minutes

Uploaded May 11, 2018

Recorded May 2018

6.5

near Usall, Catalunya (España)

Hem seguit la ruta 23793900 del company Garriga.com amb l'objectiu d'arribar a Sant Miquel de La Roca.
La ruta es interessant a nivell de visites però a nivell de BTT te molts quilòmetres de carretera pavimentada.
Al principi, sortint de Melianta i passada la Ermita de La Mare de Déu de La Font es passa per uns corriols que en aquest temps tenen molta fulla i molt humida i no es circula bé. Es millor esperar èpoques més seques i que els camps estiguin segats.
Per arribar a la Ermita de Sant Miquel de La Roca, en una ubicació espectacular, s'ha de deixar la bici a Sant Bartomeu, millor tancada, i baixar a peu. Es un corriol curt però una mica difícil, amb escales i estret.
La arribada a Besalú es molt maca i la sortida de Besalú a Serinyà es un puja i baixa, una mica dur després dels quilòmetres acumulats, amb algunes pujades curtes però fortes.
Bona ruta.

• Photo of garriga.com

garriga.com May 13, 2018

He realizado esta ruta y tiene la diferencia que tú has encontrado la ermita de Sant Miquel de la Roca y que merece la pena pasar a verla.
    Salut.

• Photo of Akhim

Akhim Feb 26, 2019

....per manca de temps, només n'hem fer una part ....

• Photo of JuliSG

JuliSG Feb 27, 2019

Gràcies Akhim per la teva valoració.

No se quina part heu fet però poder us ha agradat i buscareu temps per fer-la tota.