Uploaded October 3, 2018

Recorded October 2018

7.8

near Manresa, Catalunya (España)

Ruta feta amb el guia local "Totof". Sortim de Manresa pel camí vell de Rajadell i trenquem cap a la Torre Lluvià. Per pista i abans d'arribar a Cal Cuques agafem un corriol a l'esquerra, baixem fins a travessar la via del tren i continuem per corriols fins a la pista del Gorg Blau. Ens hi arribem , creuem la riera de Rajadell i continuant per corriols arribem a la Font de la Girada. Continuem per pista fins arribar al camí vell de Rajadell.
Seguim per asfalt i passat Rajadell trobem les casetes de Rajadell. Trenquem a l'esquerra i ara per pista ens arribem fins a la casa de Valldòria on ens espera la pujada de la Zeta.
Magnífiques vistes cap al Cogulló, Tres Creus, Can Maçana..Un cop fetes les rampes més dures el camí es suavitza i trencant a l'esquerra arribem al cim del Cogulló.
Vistes cap al Pirineu, La Zeta, La Pòpia, Serra de Rubió, Runam salí de Súria, Montserrat..
Desfem el camí i en baixada arribem a Castellfollit del Boix. Agafem la pista que segueix el Torrent de l'Infern i quan som a l'alçada del Turó de les Tres Creus trenquem a la dreta una mica mes endavant. La pista en pujada ens porta a la Pòpia del Montgròs. Un altre turó privilegiat.
Desfem el camí i continuant en baixada ens plantem al bosc del Suanya i cap al Congost.

Can Servitge

Turó de les Tres Creus

• Photo of totof

totof Oct 3, 2018

Bons tirapits pujant la "Z" i vistes impressionants des del Cogulló de cal Torra i de laPòpia del Montgròs.

• satoyo Aug 24, 2019

Una ruta molt xula, paisatges que no t'esperes i les vistes des dels dos miradors impressionants. Feta a finals d'agost, sense massa calor (per ser agots).

• Photo of enllà

enllà Aug 24, 2019

Moltes gràcies satoyo.!! Ni les vistes ni la pujada a la zeta no deixen indiferent. El mirador de la pòpia és molt maco.