6.7

near Manresa, Catalunya (España)

Ens dirigim cap el pont de vilomara i anar fent tranquilament tot per cami ample,quan ens acostem a la serra de l'obac aqui puja de valent en pocs metres el desnivell es bastant fort.I començes a gaudir de les vistes que hi han
Un cop a dalt foto obligada i agafes un corriol que va per sobre la serra i mica en mica va baixant es quasi tot facil algun tros igual es una mica tecnic pero son pocs metres que caminaras(el corriol i les vistes espectaculars)
Al arribar a baix es fan uns 2 km de carretera que va cap a matadepera i has de estar pendent que de cop a la esquerra agafaras un "cami corriol"hi ha una mica de tot que disfrutaras com un boig,ja que aquet es 100x100 ciclabes i de baixada
Vas seguint aquet corriol que va per moments per la famosa riera seca de terrassa fins que arribes a la entrada de terrassa per la banda de matadepera
No queda gaire lluny l'estacio de renfe per tornar(si no la fas en bici xd)
Jo hem vaig quedar a veure un partit de futbol del nano i baixar en cotxe