Uploaded March 19, 2014

Recorded March 2014

4.5
8.9

near Manresa, Catalunya (España)

Demo terra de Maquis de 2014 per etapes. Tram 1 Santpedor Callus

Avui surto de tarda, ara que ja es comença a allargar. Decideixo anar seguir un tros del recorregut que varen fer els companys de Terra de Maquis, demo de 2014.

El recorregut.

Manresa, el poal, Les Torres de Bages, els Casals, Sant Francesc , Santpedor, el mirador de Montserrat, Cal Saleta, Vilatorrada, Riera de Vallverd, Torrent de la Candela, Pla de la Tosa, Els Manxons, Cal Gasparó, Cal Miqueló, Cal Llebrer, Sant Martí de Torroella, Via del Tren, Mare deu de Joncadella. Manresa.

Descripció.

De Manresa a Santpedor el recorregut transita per camins força escaients. En arribar a Santpedor la cosa s’anima i es comença amb el primer corriols. Direcció al Mirador de Montserrat i un cop travessada l’urbanització ja és un corriol rere l'altre amb un continu pujar i baixar. El punt més complicat és la trialera del Diego, després del toll de les Valls. Un cop recuperat els corriols assequibles. Cap al Cortes i tot seguit els senyals de Rasos Manresa de color Blau i Blanc, ja no els deixaré fins Callús. Aquí segueix el Camí de la Sal, jo he decidit que ja és hora de plegar i m’entorno a Manresa. A sant Martí de Torroella segueixo la via del Tren i arribo a Joncadella, i pel camí de Mas Mollet i els Lledoners, arribo novament a Manresa.

Properament farem la 2ª etapa cap a les trialeres de Montconill.

Resum.

Volta circular curta però amb dificultat tècnica. El recorregut és seguint corriols gaire be 70 % del camí. Bona sortida per qualsevol tarda

Que ho gaudiu tant com Jo.

Picnic

Corriol 2

Corriol_2

Corriol 1 Inclou Trialera del Diego

Atencio a la trialera del Diego difici!

• Photo of agustí-BTT
  • oskimishu Aug 12, 2015

hola agusti-btt,aquest mati he fet akesta ruta i la veritat es k es molt bonica perque vas molta estona entre boscos i camins molt estrets,pero a la vegada ,molt tecnics per a mi,ja que en bona part del recorregut he hagut de baixar de la bici,(ja que no tinc massa técnica),cosa que no em preocupa,perk el mes important per a mi es gaudir de la natura,i aixi ho he fet.Gracies per compartir les tevés rutes.a reveure!!

agustí-BTT Aug 12, 2015

Oskimishu, celebro qu t'agi agradat. Pel que fa als corriols, son forca técnics, jo tambe en faig molts troços a peu. El que cal, com tu comentes, es gaudir de la bici, l'entorn i la companyia.
    Salut.

• nei_ni May 11, 2019

Ruta molt xula menys el tram que es passa per la via.
    Algun punt el corriol de santpedor et perd si no vas seguint el mapa al peu de la lletra, un gps es de gran ajuda.

• estevemg2001 Aug 23, 2019

Agrairia que la borressis, aquesta ruta no es pot fer bé ja, si és que s'ha pogut fer bé mai. A partir del Mirador, al principi de la trialera, està el terreny diferent que al Google Maps, ja que dubto que la ruta sigui baixar per un mur de terra amb un 45% de pendent i dins del bosc, amb troncs pel mig. Els camps en aquest tram son molt difícils de fer, ja que està tot molt sec i fins i tot s'ha de fer baixant de la bici, quan no hauria de ser així. Sincerament, no sé com s'ha fet aquesta ruta quan moltes trialeres eren de pujada, i no es pot fer ni amb una moto. Finalment, quan hem pogut sortir d'aquest corriol, ens hem ficat a la Ruta de la Sal i ha sigut molt mes divertit i molt més fàcil arribar a Callús.