Uploaded November 16, 2014

Recorded November 2014

8.6

near Manresa, Catalunya (España)

Sortida de BTT amb la PC Bonavista.

Anem fins Sant Joan de Vilatorrada a trobar el camí de la sal. El seguim fins prop de Callús.

Comencem a pujar, seguim el camí prop del Torrent de Jaumandreu.

En arribar als plans de Jaumandreu, seguim uns metres a la dreta. Ara anem cap esquerra per tornar a pujar. El camí, amb forts repetjons, malmès i amb molta pedra, ens du a l’enrunada cassa de cal Lluç.

Seguim pujant fins al Llirac, i amb una siga saga arribem a Sant Mateu de Bages.

Ens aprofitem per recuperar de l'esforç i fer un most.

Sortim de Sant Mateu, planegem fins ca l'Eloi pel collet dels Cimats arribem a la pista anar a trobar la pista que per la solana del Sala, ens baixa fins a Antius.

Anem fins als Manxons, ara pel camí del cementiri anem cap al Mirador de Montserrat.

Deixem enrere Santpedor pel pla i la resseguint la séquia tornem a Manresa.

Les pistes tant de pujada com baixada estan malmeses i amb molta pedra.