Uploaded February 7, 2010

Recorded February 2010

7.2

near Sant Joan de Vilatorrada, Catalunya (España)

Com que portem uns dies de pluja i gelades anem cap a Calders que hi ha fang amic, hi anem per Sant Iscle, Les Oliveres,el bosc d’Olzinelles, fins aquí es bastant pla ara després de creuar el Pont de Cabrianes comencem a pujar, arribem a Les Tàpies.

Seguim una mica pel camí i després agafem un corriol que va pujant per la Serra de Can Vila cap a La Torrecabota aquí agafem el camí Ral un sender que ens porta per darrera La Guardia agafem un tram curt de carretera i arribem a Calders.

Marxem per la carretera que baixa a Monistrol de Calders i aviat agafem un corriol que baixa a la Bauma del Cargolaire i segueix fins al Torrent de la Querosa, és un corriol amb trams força tècnics.

Voregem el Castell de Calders i ens enfilem també per senders i caminois cap al Malniu, per tornar a baixar fins el Forat Micó, seguim la pista poc tros, i ens posem per l’Argiler enfilant-nos primer per sender i aviat per pista fins a Serramelera , per anar baixant, per pista cap a Navarcles, Sant Fruitós i tot planejant cap al Poal.