Uploaded April 18, 2017

Recorded April 2017

7.9

near Manlleu, Catalunya (España)

(15-04-2017) Manlleu-Vic-Sentfores-Creu de la Miranda-Sant Sebastià-Sant Andreu de Gurb-La Gleva

**PRESENTACIÓ DE FOTOS ORDENADES D'INICI A FINAL**

Ruta molt planera si exceptuem la pujada a la Creu de la Miranda, desde el trencant del Camí Antic de Muntanyola fins a dalt la Creu (els últims metres empenyen o deixant la bici al final de la pista) i a Sant Sebastià desde la crta. de Santa Eulàlia de Riuprimer fins a dalt l'Ermita, tot i que el percentatge de les dues pujades és molt suau.
També esmentar que tota la ruta és per pistes en bon estat, menys dos trams de sender-trialer molt curts i fàcils, un entre Vic i Sentfores al costat del Riu Meder i l'altre just sortint de Sant Sebastià. També algun tros del Vora Ter el camí és estret, però molt fàcil i planer, no arriba a trialer.
També cal dir que al final de la baixada de Sant Sebastià cal creuar la Riera i depèn del cabal, el què ens mullem els peus o no.