Uploaded June 3, 2014

Recorded May 2014

near Manlleu, Catalunya (España)

Anada a Sant Pere Pescador seguint la ruta proposada pels "Ratafiateam". Hi ha dues variacions respecte la ruta original: La primera és que després de Cantonigròs seguirem el Camí ral Vic-Olot passant per la casa rural de la Rotllada. Així ens estalviem la volta per Aiats i Comajoan en què el camí es perd una mica. El segon canvi important és que abans d'arribar a Sant Mori, agafem un petit tram de carretera per creuar el Fluvià per un gual i anar a buscar el camí que mena a Sant Mori. Així evitem creuar el Fluvià per una passera que ens han dit que en èpoques en que el riu baixa ple, l'aigua t'arriba a la cintura.

La ruta en sí és interessant per arribar al mar des d'Osona per un altre recorregut menys conegut que la via verda d'Olot-Girona-Sant Feliu de Guixols i la ruta del Ter. El tram més bonic és el que va de la Fageda d'en Jordà fins a Santa Maria de Collell, passant per Santa Pau, i que segueix el riu Ser i el GR2.

La ruta és dura per la distància i per alguns trams tècnics, però també s'ha de comptar que hi han molts km asfaltats o pavimentats. Compte amb la tramuntana a la part final.

Ens vam parar a esmorzar al bar Pauet de Sant Pau,i vam menjar un plat de fesols collonuts.

IBP: 148 BYC

Volcà del Croscat

• Photo of SerraTR

SerraTR Jul 14, 2014

Ruta molt interessant, gracies per compartir-la.
    Si res es trenca, aquest dissabte tinc previst fer-la des de Sant Hipolit.
    Ja us ho explicare......

• Photo of Naim

Naim Jul 15, 2014

Molta sort. Compte amb la calor a partir de Santa Maria de Collell

• Photo of SerraTR

SerraTR Jul 20, 2014

Feta !!!!!
    Faig una merescuda valoracio per donar-te les gracies per compartir-la i aixì permetre que altres la poguem fer i gaudir.
    La publicare al meu perfil de wikiloc i comentare els detalls, pero d'entrada ha anat tot molt be !!!