• Photo of Manlleu - Sant Martí Xic

Recorded August 2009

4.5
9.1

near Manlleu, Catalunya (España)

Ruta per arribar a Sant Martí Xic des de Manlleu. Bona part del recorregut coincideix amb la ruta 7b del centre BTT Plana de Vic. Anirem fins a la Gleva seguint el Camí Vora Ter i continuarem en direcció al barri del Prat Xic. Després ens dirigirem a Santa Cecília de Voltregà. A partir d'aquí la ruta ja anirà pujant fins assolir l'ermita. L'ascensió passa pel Mas el Corral i haurem de trencar cap a l'esquerra poc abans de Serratosa per agafar l'útima pujada. L'ermita de Sant Martí Xic és un indret fantàstic amb magnífiques vistes del nord d'Osona. El descens seguint el sender de Voltregà (PR C-49) és, en la meva opinió, un dels corriols més espectaculars que es poden fer en tota la comarca d'Osona. Atenció perquè hi han trams trialers i algun tram exposat (espectacular!). Quan acabem el corriol seguirem per una pista bona i aviat trobarem una carretera secundària que ens portarà ràpidament fins a Santa Cecília i al pont que travessa la C-17. Tornarem a Manlleu per la Mare de Déu de Palau.