7.3

near Sant Andreu de Llavaneres, Catalunya (España)

De Llavaneres pel Tintorer curt fins a la carena i seguint la mateixa fins a la Creu de Rupit. Baixem per la Riera de Sobirans fins que ens desviem a l'esquerra per pujar fins a Collsacreu. Des d'aquí, creuant uns 100 metres de carretera, agafem la pista que ens porta fins a Vallgorgina. Aquí agafem la Vía Verda en direcció cap a Sant Celoni i enllacem amb el track de la VIII Bikegorgina que ens retornarà, despres d'una llarga pujada amb algun tram de corriol fins a la casa nova d'en Pibernat i des d'aquí, en un altre tram de forta pujada, fins a la Creu de Rupit i ja per terreny favorable fins a Llavaneres.
Dia de molta calor amb un terreny molt sec i sorrenc que complica la ruta
Distancia total: 46.8 Km
Temps en moviment: 4 h 56 min
Velocitat mitjana en moviment 9 Km/h
Altura total acumulada: 1236 m

• Photo of ranagor

ranagor Dec 10, 2016

La ruta es muy chula, tiene de todo y es preciosa. La única pega es que el caminito que va bordeando el riachuelo desde Vallgorguina hasta el corredor está cerrado a día de hoy (Diciembre 2016). En primer lugar, la única manera que tuve de acceder a dicho caminito fue, una vez llegado a un puentecito que lleva a la carretera de collsacreu-Vallgorguina, bajarme de la bici y bajar por una "pared" de un metro de altura.....Luego hay una serie de barreras de hormigón y árboles cerrando el paso. Se pueden superar bajándose de la bici, pero habrá a quién le de cierto respeto.

Pero esto no es culpa de mfelez a quién agradezco la ruta!