-30 f
4.5
8.9

near els Riells, Catalunya (España)

Sortim de l'Escala i anem a buscar el cami dels Estanys, al davant del camp de futbol, que ens portarà a Sobrestany i a Bellcaire; un cop aqui, passem el poble i girem per un altre cami a l'esquerra seguint la direccio de l'ermita de Sta. Caterina. Fins aqui tot és pista que es fa molt bé, només una mica de pujada abans d'arribar a l'ermita. Ara agafem un caminet que ens portarà fins al Coll de la Creu, a la base del Castell del Montgri. La meitat d'aquest caminet s'ha de fer a peu (uns 5'), pero val molt la pena per les vistes que hi ha des del Coll de la Creu. Per arribar fins al mateix Castell s'ha de pujar a peu. Després d'una petita pausa, continuem direccio Torroella pel mateix caminet. Els primers metres son técnics, jo els vaig fer a peu, pero vaig veure gent que els baixava en bici. Seguim fins a Torroella ja per agafar la pista i seguint les indicacions de la ruta del vent fins a l'Escala.
una mica abans d'arribar a l'ermita