7.0

near les Planes d'Hostoles, Catalunya (España)

Sortim de Les Planes i anem agafar corriol que porta a Les Encies, no i arribem i ens desviem a mà dreta cap a l'Hostal del Fang per un tros de pista i corriol molt guapo, a l'Hostal del Fang comencem per la pista i algun corriol, típics de la coneguda Tramunbike, fins abans d'arribar a Sta. Elena, baixem un tros per la pista direcció a La Barroca(ara asfaltda), fem un tros i ens desviem a la dreta per un corriol empedregat però bastant ciclable que ens deixa a St.Martí de Llémena.
Creuem el riu i anem seguint una pista que va pél costat del riu fins a St.Esteve, continuem direcció St. Aniol pél mateix camí(marcat de groc) però en aquest tram mes corriol, em de creuar varis cops el riu, però es un tram macu, arribats a St. Aniol pujem camí i després corriol que en porta a Als Arcous(una granja) continuem pel mateix camí fins que trobem el corriol que baixa de les 3 creus, l'últim trosset de pujada l'hem de fer a peu, baixem cap a Les Planes per les vinyes Gironella i La Casica i, abans d'entrar el poble fem una mica de volta pél típic corriol de sota el castell d'Hostoles, baixem a la Curenya i anem a Les Planes pél bicicarril.