• Photo of La Garriga - Tagamanent - Turó dels Corbs - El Figaró - La Garriga

Recorded November 2012

4.8
9.6

near la Garriga, Catalunya (España)

Ruta per intentar descobrir perque les rutes que passaven pel Turó dels Corbs, eren nomes a peu...

Vam enganxar molta aigua, i les vistes no es veien gaire ja que estava molt núvol.

Un cop a dalt del Tagamanent, amb una petita excursioneta, s'arriba a dalt, com que alla plovia molt vam anar directament cap al restaurant de Bellver perque no ens enganxes tan fort. També hi ha un camí marcat un cop entrem a la carretera per no haver de fer el mig quilometre que vam fer aproximadament per carretera i que es mes directe.

La baixada del turó dels corbs es 50% ciclable aproximadament, pero els troços que es baixa de la bici no son molt complicats (Son uns 3km aproximadament de baixada).

• Photo of Koni2

Koni2 Nov 23, 2012

Ruta endurera espectacular. Un reto para cualquier endurero que intente hacerla sin desmontar.

• Photo of david esperanza solé

david esperanza solé Sep 6, 2018

hola, podeu dir amb quinas condicions actuals està la ruta?

• Photo of surfzone

surfzone Sep 12, 2018

Doncs ni idea. No crec que hagi variat molt