5.5

near la Garriga, Catalunya (España)

Sortida molt entretinguda que va buscar l’ Avinguda del Pins, tram molt bonic de corriol en baixada, molt senzill i amb molt bones vistes sobre l’embassament de Vallforners i la masia de Can Cuc, Can Quinta i St. Miquel.

Des de la Garriga anem en direcció a St. Cristòfol; un quilòmetre (+-) abans d’arribar-hi, surt una pista a la dreta en baixada. La seguim fins la font Farreres, amb aigua, i seguim sempre la pista principal. Creuem el corriol d’aigua a peu i seguim uns metres a pota fins arribar de nou a la pista. La seguim per la dreta fins les runes del Rupit. Ara ens trobarem una bona pujada i al cap d’una estona, seguint el tendall elèctric arribem a la pista de Can Prades, a l'esquerra. Després anem seguint sempre la pista principal. El tram de l’Avinguda del Pins es molt interessant i val la pena fer-lo poc a poc per gaudir de les vistes i del corriol.

Des de Caànoves tornem al punt d’inici seguint pels camins entre camps d’herba, masies i bones vistes sobre la contrada. Aneu-hi abans no ens facin el IVrt cinturó!!.

Punts d’interès de la sortida:
St. Cristòfol - font Farreres - el Rupit –can Prades – coll Carpís- LA Servera- Avinguda del Pins, corriol, cementiri de Cànoves – can Suquet – els Gorcs – Can Guilla – mal Hivern - el Passeig – la Garriga.
salut i pedals.

• Photo of Frodobolson

Frodobolson Oct 24, 2013

Hola, Pep.
    Agraïr-te que hagis compartit aquesta ruta, és simplement fantàstica!
    Cansat de fer sempre la mateixa ruta els dies que pujàvem a St.Cristòfol, vaig trobar la teva proposta i l'hem provat aquest diumenge.
    Les vistes a l'arribar a dalt de tot son impressionants, i l'Avinguda dels pins és... increible, quina cosa més maca!
    És curiós que pocs ciclistes coneguin aquesta ruta, s'estàn perdent uns racons molt i molt macus.

Una abraçada i gràcies de nou.