Uploaded January 29, 2017

Recorded January 2017

4.4
8.9

near La Fuliola, Catalunya (España)

Diumenge 29 de gener de 2017
Avui tinc moltes ganes de sortir perquè ahir va ploure i no ho vaig fer. Tot i així 2 dels fluixos amb els que avui sortiré, si que ho van fer.
He quedat amb els fluixos de La Fuliola per fer una ruta dura, d'uns 83 km i prop de 1000 metres de desnivell. El Jordi, l'amic de Bellcaire també volia sortir avui, però ha pensat que era massa per a ell i ho hem deixat per un altre dia.
Hem sortit el Jordi, l'Isidre, el Juan i jo. Als primers km, els dos amics que van sortir ahir s'han anat quedant enrera, fins que a l'alçada de Verdú, el Jordi ha vist que no podria amb tanta pujada i amb un ritme tant fort com el que portàvem, i hem decidit posar una marxeta més suau i arribant a Ciutadilla, canviar la ruta cap a Guimerà, on hem gaudit d'un gran esmorzar, banyats per un sol d'hivern prou calent. La tornada l'hem feta per Verdú per la ruta més fàcil que em trobat.
No hem fet la ruta prevista, però ens ho hem passat d'allò més bé.
Jordi de Bellcaire, ja ho saps per un altre dia, amb els fluixos no hi ha res definitiu, tot es canviable, excepte la bona companyia i el bon rotllo.
El Garmin ha fraccionat el recorregut en dos tracks, aquest i el proper.