Uploaded August 16, 2017

3.3
6.6

near la Fatarella, Catalunya (España)

Durada 3h. Un tomb per la Fatarella, on hem vist les restes de trinxeres i campament del Exèrcit Republicà. Queda algun monument als difuns feixista. També hi ha molt bona pedra seca, molins i a dintre el poble uns quants porxos, que estan molt bé. Per no fer la ruta massa plana tambè hem baixat al barranc de Dòvies i hem empalmat amb les trinxeres de les Devees. Pel camí hi ha uns quants forats-refugis, tant com ens atançem a les trinxeres. Hem estat poc més de 3h i ha estat força bé. Apa Salut i Pedals.

Vista dels molins

Camping

Campamenr del XVè cos del exèrcit

Trinxeres i fortificaciòns

Hola. Bona ruta. No hi ha que demanar permis per visitar les trincheres? Salut

• Photo of josep maria 61

josep maria 61 Nov 2, 2019

No. Fa dies que vaig fer aquesta ruta però és al aire lliure, com a tots els llocs de trinxeres que he estat i no he trobat mai ningú que ho vigili. Això és patrimoni de tots. Jo tinc moltes rutes per trinxeres i llocs de la guerra civil i no he tingut mai cap problema, això sí llocs tancats i museus és una altra història.

cairn Nov 2, 2019

Gracies Josep. Ho dic per un track de GERCA que comentava com es van a trobar una persona que els va dir que era propietat privada i habien de demanar permis.

• Photo of josep maria 61

josep maria 61 Nov 2, 2019

Si ho diuen, segú que és veritat però jo no m'he trobat mai ningú que hem digués res. Però si està marcat com

Continuem. Però si està marcat com La Memòria històrica dubto que no et deixin passar.