Uploaded September 12, 2016

Recorded September 2016

8.8

near Sankt Johann in Tirol, Tyrol (Austria)

Bonica ruta circular al voltant del Kalkstein, amb origen i final a St. Johann i. T., que ens ha portat a fer la volta completa a aquesta zona amb el macís del Loferer Steinberge i el Pillerseetal, amb el poble de St. Ulrich i el llac de Pillersee, com a punts més destacats del recorregut.
Tota la volta presenta uns paisatges increíblement bonics encara que cal tenir també en compte que el temps hi ha acompanyat molt.
Temps efectiu: 4h.

Fieberbrunn

• Photo of rajivlily

rajivlily Sep 13, 2016

us fan la competència !!!!! https://ca.wikiloc.com/rutes-outdoor/kalksteinrunde-pillersee-14727077#wp-14727078/photo-9158499

• APuigC Aug 26, 2019

Una ruta fantàstica!! Hem disfrutat com nens petits amb la meva parella.
    Hem parat a fer un sandwich i cafè a l’aeròdrom, molt recomanablenper agafar forces.

• Photo of RIANEL

RIANEL Aug 26, 2019

Molt agraïts pels comentaris i la valoració. A nosaltres també ens va semblar una ruta preciosa.
    Encantats de que us agradés tan bé.