5.5

near Igualada, Catalunya (España)

Sortim d’Igualada i ens dirigim cap a Can Roca fins a arribar a Can Sabater, fins aquí tot com sempre, i en comptes de girar cap a l’esquerra com de costum fem, seguim recte. Una mica més endavant ens desviem per fer el primer corriol del dia. Sortim a una pista i de seguida agafem el segon corriol, aquest una mica més curt que l’anterior que ens deixa a Els Cups de l’Enric. A partir d’aquí pista i toca començar a pujar; abans d’arribar a Can Servitge ens desviem cap a la dreta per agafar un nou corriol i pista passant per Can Costa fins que arribem a la pista dels molins la qual ens portarà fins a Ca l’Andorrà que és on esmorzem. La tornada és molt entretinguda perquè es fa durant molta estona per un bon grapat de corriols i trialeres molt divertits. La veritat que és una opció molt diferent de pujar els molins de Rubió perquè tant la pujada com la baixada es fa per camins molt diferents als que estem acostumats.

• Photo of Pep riba

Pep riba Mar 11, 2018

Aquest matí l'he fet, realment "diferent" i corriols molt divertits. Gràcis per penjar la ruta!!