near Taradell, Catalunya (España)

RUTA de pista amb objectiu de sumar kms, hores i desnivell.
N ha resultat una ruta entretinguda pero dura pel desnivell acumulat.
En el km 66 les cames han dit prou i continuant per la traçada d anada he anat a buscar Viladrau i tornada a Taradell per asfalt a partir del CLUB de POLO S.Antoni de Viladrau. La ruta comença amb ascens a Goitallops i anant a buscar sobrevia per fer un parcial de Fontpomereta. En l ascens a Fontpomereta desviem per buscar EL BRULL i continuar cap a Aiguafreda per enfilar cap al Pla de la Calma per zona del Camping de l Avencó. Després de creuar el Pla de la Calma, en arribar a Collformic enfilem per anar a buscar el Turó d´en Besa i posterior descens per Fontpomereta i anar a buscar en un tram fet al matí en sentit invers i desviant per anar a buscar el Club de Polo. A partir d´aqui enfilem per pista que conduïria a Matagalls tot passant per la Font de Cristall i fins que les cames diuen prou fem mitja volta i anem a buscar Viladrau. A partir d aquí camí cap zona Riera per tornar novament al Club de Polo i tornar per asfalt per la Roca. Alternativament podriem anar a buscar la zona de Espinzella, El Vilar, La Mansa i novament Goitallops per continuar amb l objectiu PISTA.

• Photo of JIMBOVIC

JIMBOVIC Mar 10, 2015

Jordi,
    aquesta ruta està reservada a uns pocs escollits.