6.4

near els Hostalets d'en Bas, Catalunya (España)

Ruta molt maca, dura, plena de corriols i amb un tram important a caminar per tal d'accedir al cim del Pla d'Aiats. Algun tram a peu en el sector de Cabrera. Malgrat tot, 100% recomanable i la resta molt ciclable, depenent clar, de la tècnica i la condició física de cada un.

• Photo of pdlem

pdlem Jan 30, 2016

Ruta espectacular però només aconsellable per als que ens agraden que tinguin el màxim de corriols, encara que s'hagi de fer talls a peu (tal i com heu dit a la pujada a Aiats). La veritat és que quant arribes a dalt, l'esforç de pujar grimpant amb la bici a l'esquena, s'oblida ràpidament al veure les vistes que hi veus desde aquell indret. I totes les baixades força canyeres, buscant trialeres i corriols (es a dir, teniu la mateixa filosofia que nosaltres ) Gràcies.

• Photo of davidblay

davidblay Aug 31, 2017

Aquesta setmana hem "intentat" replicar el vostre track. Certament, el recorregut és espectacular. Ara bé, voldria senyalar per a futurs interessats, que el comentari "algun tram a peu" , per nosaltres va ser "molts talls a peu". A partir de Cabrera ja no puc opinar, pq ens vam acabar desviant per qüestió de temps.
    Voldria que quedés clar que no és una critica, nomes que la ruta, en el nostre humil entendre, només és apta a fer amb BTT per uns quants elegits.