6.6

near Higueruelas, Valencia (España)

MTB: 11 cuquets a Higueruelas. Tot per sendes i trialeres, amb un fred que pelava i un vent que superava els 80 Km/h. El dia mes fred de l'hivern. Fem 15 km. fins a Oset, on esmorzem, ací la temperatura ha arribat a -7. Tenim la primera baixa, Alberto, amb una punxada i posterior ruptura de la patilla del canvi, per la qual cosa ha de pujar al cotxe. Després d'esmorzar tenim 7 km. per pista fins a Canales, amb un pendent mitja del 4,15% i màxima del 22% i amb el vent en contra que va minvant les forces d'algun cuquet. Pensàvem reagrupar en Canales pero el fort vent i la baixa temperatura, van arribar a -12, ens fa continuar els 8,5 Km. que quedaven fins a Andilla, quasi tots de baixada, ací sí que reagrupem. Carlos puja al cotxe, el vent massa fort unit a la constant pujada per pista han fet pols les seues forces. Ara ens queden 6 Km fins als molins, amb un pendent mitja del 5,6% i màxima del 19,5% i 5 km.per les extraordinàries trialeras Senda Cartero i Juan Andrés que ens portaran a Higueruelas, punt final de la nostra ruta.

4 KM SUB

SENDA CARTERO

• Photo of eldelmoniorojo

eldelmoniorojo Apr 12, 2012

Son casi dos rutas juntas. Se puede transformar en 3 pueblos 3 sendas si en Artaj te desvías a la izquierda siguiendo el barranco, sales a la zona de recreo y luego un poco de carretera llegas a la Pobleta para retomar el track. Sendas bonitas y divertidas. Si se hace la ruta completa el nivel de exigencia física es alto.

SIR EDWIN II Apr 12, 2012

Moltes gràcies eldemoniorojo, prenc nota del teu suggeriment per a una pròxima eixida per la zona.

• Photo of rutadura

rutadura Aug 21, 2012

A mi me encantó, buen frío, aire y sendas por todo lo alto. El amuerzo flojo.

• Photo of Pinxo690

Pinxo690 Apr 21, 2013

Hola Sir Edwin II, tenim pensat fer esta ruta, quant tardareu en fer-la? Mes o meing, mes que res per si no val la pena pujar tant si les baixades no es corresponen. A nosaltres ens agrada fer enduro i no ens importa pujar, pero si després la baixada es per senda xula o trialera. La del cartero ja la coneguem i es espectacular, ja em dirás. Grácies.

SIR EDWIN II Apr 21, 2013

Pedalejant han sigut 4:09:37, a pesar del fortíssim vent i les baixes temperatures. La resta del temps reagrupant col·legues i amb l'esmorzar, prou fluix per cert. Esta ruta té pujades llargues i esteses que et fa superar-te. Amb les baixades s'ha disfrutat molt. Ruta que hem repetit en part i que continuem fent eixides per eixos paratges, perquè ens encanten. Espere que la disfruteu tant com nosaltres.

• Photo of lonchero

lonchero Nov 15, 2013

Compañero del pedal solo comentar que la senda de bajada a Artaj esta cerrada por el incendio pero si se sigue recto por el camino se puede bajar al pueblo aunque ahora esta lleno de ramas que hay que sortear, que también es divertido.

Buena ruta lastima las zonas quemas del incendio pero aun así pasa por zonas que si no has estado vale la pena descubrir.
    Aquí dejo el enlace de la ruta que hice yo, es más vestía pero si alguien a hecho esta y le sobraron fuerzas que la pruebe http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5634038

• Photo of ablabl

ablabl Jan 5, 2014

Hola, Sir Edwin II, este post es por si serias tan amable de confirmarme si esta foto de la cruz esta tomada en Andilla, muchas gracias. https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/higueruelas-5-pobles-5-sendes-2465416/photo-959210

SIR EDWIN II Jan 6, 2014

Si no recorde mal es la Cruz de la Horca, prop d'Andilla https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/higueruelas-5-pobles-5-sendes-2465416/photo-959210

• Photo of ablabl

ablabl Jan 6, 2014

Muchas gracias..... Tienes grandes rutas ...haremos mas de una. Un saludo. https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/higueruelas-5-pobles-5-sendes-2465416/photo-959210

• Photo of EnriqueJ67

EnriqueJ67 Nov 26, 2017

Espectacular ruta. Es fácil seguirla pero cuidado si queréis parar a almorzar que hay varios pueblos que no tienen bar.