near Anglès, Catalunya (España)

Nova edició de la ruta que organitzem els amics de la colla de Les Nudes Sport Team.
Aquest any hem mantingut el recorregut bàsic d'edicions anteriors amb la novetat d'escursar mitjançant el tram que va de Viladrau a la Riera Major a l'alçada del pont de Fàbregues.
L'itinerari principal es:
Sortida d'Anglès per pujar direcció Santa Bàrbara fins el pla de Llencers, continuar cap a Ruscai, L'Espinau i l'ermita del Pedró.
Arribem a St. Hilari Sacalm on esmorsem els entrepans que portem i agafem aigua fresca de la font.
Continuem per pistes forestals passant per l'hotel de Cabanes als arbres- Llavors fem un petit enllaç de carretera asfaltada per agafar una pista que ens portarà a la pintoresca vila d'Espinelves.
Atravessem la C-25 per un pas soterrani i ens enfilem cap a Viladrau. Aqui agafem una pista que ens porta a la Riera Major i seguidament al viaducte d'Osormort de la C-25.
Seguim sempre per pistes principals fins a Vilanova de Sau on ens espera un dinar exquisit al restaurant Ferrer de Tall regentat per la guapa i simpàtica Lidia.
A ben dinat continuem ruta en direcció a la presa de Sau i d'aqui voregem el pantà de Susqueda fins a la presa i baixem per carretera asfaltada fins a El Pasteral on agafem el carril bici fins al punt d'arribada Anglès.