6.6

near Granollers, Catalunya (España)

Sortida: És una sortida que ens porta de Granollers a Vilanova del Vallès per la presó de quatre camins, fen l'anada i tornada pel mateix camí fins a arribar a Vilanova del Vallès, aquí comencen un bucle, que ens portarà per la urbanització de les Roquetes fins a dalt de les antenes de Sellecs o del turó Rodo, passant per l'ermita de sant Bartomeu de Cabanyes, una vegada a les antenes comencen la baixada i a mitja baixada agafen un corriol que ens porta al camí de la serralada i des d'allà a la creu d'en Boquet i d'allà cap a Sant Mateu, i aparti d'aquí comença un recorregut diferent amb la influència del teanrubio i els seus corriols, de baixada fen un parell de corriols amb alguna pendent forta, però molt nets de pedres i arrels, en arribar a baix fen una pujada per torna al camí de la font de Can Gurguí per torna a baixa per un altre corriol de les mateixes característica que l'anterior, i en arribar a baix cap a Vallromanes, i a Vilanova per tancar el bucle, i tornar cap a Granollers.
Dificultat: És una sortida amb una dificultat moderada tant tècnicament per als seus corriols, com en l'aspecta físic amb un desnivell positiu superior a 1000 metres.