7.1

near Granollers, Catalunya (España)

Sortida: És una ruta 100% per camins amples i en bon estat amb dues parts molt diferents de Granollers a Vilanova del Vallès amb poca pujada i la volta que fen per la Serralada del litoral amb tres Pujades i tres baixades seguides sense cap tros de pla.
Dificultat: La dificultat és fàcil tant en l'aspecte tècnic com físic tot i que en l'aspecte físic pot ser que estigui en el límit.
Recorregut: Sortim de Granollers i per la serra de Llevant anem fins a la Presó de quatre camins, allà baixen cap a Vilanova del Vallès i després de fer la urbanització del Barri Rodes i Can Cebrià, ens dirigim al Pitch & Putt i allà començo la primera de les tres pujades és el pic de Sant Mateu, passant per la creu d'en Boquet a dalt visitem el pic i l'església, baixem fins a Teià passant per al mirador de la serralada i El sagrat cor de Teià arriben a baix a la riera de Teià comencen la segona pujada fins al coll de Clau on travessen la carretera de la serralada, baixem fins a Vallromanes i l'arriba a la riera giren a la dreta i fen l'última pujada fins a Can Gurgui Gros a l'arribar aquí baixen cap al Pitch & Putt passant per al bosc d'eucaliptus i de tornada a casa per al mateix camí que el d'anada.