Uploaded December 20, 2014

Recorded December 2014

8.1

near Granollers, Catalunya (España)

Desnivell acumulat + real: 1.250m

Recorregut: Granollers-Vallromanes-Sant Mateu-Roca d'en Toni (dolmen)-Castell de Burriac (per corriols)-Argentona-Coll de Parpers-corriols ruta Prehistòrica-La Roca del Vallès-Granollers

Entretinguda ruta organitzada pel mític "Team Rubio" de Granollers. La primera part és fa íntegrament per pistes: una vegada es passa per l'alçada de Cabrils, poc després del trencall de la Mútua Metal.lúrgica, es pren un interessant corriol que ens porta pràcticament fins el castell de Burriac. Després de gaudir d'una pausa amb les magnífiques vistes que ofereix el turó on es troba situat el castell, ens dirigim a Argentona per una baixada trialera molt divertida (amb trams tècnics). Creuem Argentona, ens aturem un moment a la capella de Sant Sebastià i enfilem cap a Parpers, primerament per corriols i després seguint l'antiga carretera que ens porta fins el coll. Des d'aquí ens dirigim cap a l'urbanització de Sant Carles i prenem uns entretinguts corriols de la ruta Prehistòrica (una de les baixades clàssiques de la zona més divertides). Tornada de la Roca a Granollers resseguint els marges de l'autopista.

Bonica sortida i millor companyia. Llarga vida al "Team Rubio" !