4.4
8.7

near Girona, Catalunya (España)

La ruta és força maca, en alguns punts passarem per autèntiques catifes de fulles de castanyers, unes bones vistes, aixó sí, per poder aconseguir-les haurem de patir una mica.
La pujada és força pronunciada, amb algun punt bastant fort.

HE POSSAT DIFÍCIL perquè la dificultat d'aquesta ruta és la baixada, millor abstenirse els anti-trialers, podem baixar pel camí que va cap a Sant Grau sense cap problema.
Ara bé, si voleu emocions fortes, no dubteu en baixar per aquesta trialera, és una passada, és unes de les trialeres més llargues que he baixat i tela, hem d'estar a tope, és un corriol força estret i amb força arbres,arrels que haurem d'esquivar. Els frens treuran fum!!! Millor no confiar-se la primera vegada. Jo avui he tastat un arbre i el genoll el terra, però tot bé. Si no, a molt males es pot fer a peu.

Si algú la fa, que m'expliqui què tal o sóc un flipat.

Km: 28,05km
Temps: 2h43min
Temps parat: 8min49seg
V.Màxima: 37,5kmh
Ascens total: 505m
Alçària max: 526m

Jordi i Manel, el meu "entrenador personal" que m'està portant pel mal camí.
Dic entrenador, perquè em fot una canya i em fa passar per uns llocs, i a més és Gratis com deia aquell....