54 minutes

May 27, 2010

May 2010

near Salt, Catalunya (España)

Ruta fantástica y muy recomendable. Muy breve. Ideal para realizar entre semana con 1 horita de tiempo. Recién abiertos los caminos después de la nevada. La vuelta se realiza en sentido horario. La bajada se realiza por sendero estrecho y la subida por camino algo técnico pero 100% ciclable.

Ruta fantàstica i molt recomanable. Molt breu. Ideal per realitzar entre setmana amb una horeta de temps. Els camins estan acabats de netejar després de la nevada. La volta es realitza en sentit horari. La baixada es realitza per corriol estret i la pujada es fa per camí pedregós però 100% ciclable.

• Photo of Nutriespai

Nutriespai Apr 14, 2021

Molt bona ruta, te de tot i es fa fàcil, excepte el corriol de baixada just abans d'arribar a la carretera a la dreta, està inpracticable i s'ha de fer a peu suposo que els temporals l'han afectat. És millor arribar a la carretera, girar a la dreta i el primer camí a la dreta et porta al mateix lloc per pista. Després varem fer una variació per qüestió de temps i vam acabar just al camp de fútbol de Bescanó. Però la ruta es genial, la repetiré.