4.8
9.7

near Salt, Catalunya (España)

Ruta ideal com a iniciacio i per fer amb nens que comencen, de fet la vaig fer amb el meu nebot que s'esta iniciant i ens ho vam passar molt bé. Primer agafem carrilet per anar fins a Quart. Aqui comença la primera part de la ruta, poder es la mes monotona pero també mes senzilla, Fem la ruta marcada com a ruta 2 del centre btt que passa per camins amples i força planers passant per mig de camps de fruiters, i també passa per trams de carreters sense gens de transit, en aquest tall es travessa una riera en dues ocasions pero es pot atravessar bé amb la bici. Un cop a llambilles les ruta dels massos tornaria cap a quart per el carrilet, pero nosaltres ho farem per camins. Atravessem la carretera i agafem una serie de camins i corriols que enllacen Llambilles amb erols i Quart arriban a la seva esglesi, desde on anirem cap a l'esglesia de Palol d'onyar per baixar per camins y tornar cap a Quart i agafar el carrilet. En aquesta part de ruta es travessa en dues ocasions una riera, pero igualment bé. Per acaba de rematar la ruta pujem cap a montilivi, una pujada curta pero intensa per asfalts i de baixada cap a casa.