6.5

near Fatgés, Catalunya (España)

Sortir per la zona alta de la Ribera d'Ebre al mes de febrer es un plaer pels sentits. Els ametllers florits deixen un paissatge preciós. Avui hem tingut un dia fantastic. Sortida del poble abandonat de fatxes anem cap a La Serra d'Almos i Capçanes, on comença una forta pujada cap a Llaberia, passant pel barranc de la Fou. La baixada un trocet per carretera i unes pistes ben trencades. Alguns trossos empenyen o amb la bici al coll al pujar a Llaberia. potser es podia haber fet al reves ... si algu ho fa ja em dira quelcom. Per acabar un bon mos al casal de Masboquera on el Marco us atendra de maravella. Bona pedalada !!!

B Forcall

• Photo of Rikibici

Rikibici Jan 7, 2012

Hola,
    Ruta molt bonica però jo la ha fet al revés crec que es molt millor, ja que es fa la sendera de Llabaria a la Fou de baixada tot i que no es 100% ciclable es molt millor que fer-la de pujada. L'he penjat a wikiloc però diferent ja que surto de Falset i he canviat algun petit tram per millorar-la: evito el tram de carretera nacional de 3 carrils per la antiga carretera, canvio també l'entrada a Fatxes i la pujada de Fatxes a la carretera de Llaberia.