Uploaded November 21, 2012

Recorded November 2012

3.7
7.5

near Sant Cristòfol de les Fonts, Catalunya (España)

Ruta sense cap complicació per la Fageda d´en Jordà i rodalies... No en feu cas del temps que posa, doncs he tingut problemes mecànics amb la bici i he perdut molt de temps ¡¡¡ El camí es fa variat perque es pasa per llocs diferents i tots ells molt macos: Els Aiguamolls de la Moixina, les dues ermites del Corb,despres ja enfilem cap a la Fageda, per finalment voltar els dos volcans, el de Santa Margarida primer i el del Croscat despres. Tornem travessant un tram de la Fageda un altre vegada, abans de baixar cap a Olot.

• Photo of salva007

salva007 Oct 13, 2016

Ruta força maca i variada com molt bé es diu, potser algun tram amb una miqueta massa d'asfalt...però bé, i amb un entorn de primera. La vam fer amb 3 hores justes.

• miquel-in Nov 2, 2018

Poso dues estrelles per dos motius:
    La ruta de fàcil no te res... es assequible per la gent amb experiència amb btt. Jo posaria moderat amb trams força tècnics.
    Aquesta ruta posa que es un vol per la fageda... trobo q sortim bastant de la fageda i es fa molt d esfalt.
    Per lo demes es una ruta força maca.