May 28, 2015

May 2015

near Esparreguera, Catalunya (España)

Mireia i una servidora (Yolanda) sortim d' Esparreguera a les 7:00 h del matí disposades a aprofitar el matí fins el migdia .... agafem la riera de Pierola per enllaçar amb la de Masquefa i en desviem per agafar la pista que pujar a Sant Ermengol i segueix passant per Can Garrigosa fins arribar a la Beguda Alta. Desde aquest poble agafem la pista ampla i còmode que ens porta per cultius de blat i vinyes fins el Torrentfondo i Can Catassús ja a tocar de les Caves de Codorniu. Una vegada passades del caves i a tocar del poble de Sant Sadurní iniciem la tornada enllaçant petits troços de la BV2244. C243B i la BV2296, fins passat un poligon industrial deixar l'asfalt per agafar una pista de terra fins La Ferrería. Sortint de la ferrería creuem la BV2249 per agafar un camí on es roda bastant bé i que passa per la vora d'algun cultiu. El camí es converteix en pista ampla que més endavant passar per sobre del AVE i seguir pel costat de les masies de Can Batllevell i Can Rimundet .. fins arribar a Sant Joan Samora on omplim aigua en la font de la plaça. Des d' aquest poble trenquem a esquerres per baixar per asfalt i trencar a dretes per una pista de terra que ens porta fins la B224. Una vegada a la carretera agafem l'asfalt passant per la Masia Bac i rodar cap a munt l'Av. Moixero de Sant Esteve Sesrovires fins enllaçar el recorregut amb la pista que hem fet d'anada cap a Can Garrigosa. Des d'aquí tot resseguint la pista de tornada fins les rieres i Esparreguera.

Ruta molt entretinguda i rodadora, sense cap dificultat tècnica i que presenta un paisatge molt bonic entre cultius de cereals i vinyes i Montserrat de fons.