Uploaded August 26, 2017

5.8

near Fayón, Aragón (España)

Durada 3h30m. Sortida amb paisatges espectaculars, com el barranc de Voravall i la baixada fins arribar a l'ermita. Començem a l'ermita del Berrus, pujada aqui dalt, quan es va fer l'embasament de Riba-roja. Començem baixant bé i rapit per la carretera fins arribar al barranc de Voravall, com ja he dit abans ''espectacular''. Molta paret i vert. Al començament m'he trobat una pilastra-escultra, nosé potser i van matar algun bisbe allí, si algu ho sap, estic obert al saber. Arribarem als Barrancs, unes trinxeres que estan força bé. Pujarem fins el parc eolic de Vilalba dels Arcs. D'ara en davant tot baixada tret d'algun petit repento. El pi blanc sembla que estigui sembrat, de lo tupit que esta, hi ha llocs que sembla que passem entre canyades. Les serres hondulades de color vert viu. ''Fantastic''. Abans d'arribar a l'ermita, trobem les trinxeres del mateix nom, records d'un temps negre. I finalment tornem una altra vegada a l'ermita del Berrus. Fi de l'excurció, he estat 3h 30m. M'agradat força i us la recomano. Apa Salut i Pedals.