Uploaded July 6, 2018

Recorded July 2018

-44 f
7.6

near Valveralla, Catalunya (España)

Pedelada per anar a fer un bany als gorgs de Valveralla (un és privat, però n'hi ha un de més petit d'accés lliure per fer un bany amb aigua dolça), visitar el bonic poble de Sant Martí d'Empúries (primer lloc on es van assentar els Grecs quan hi van arribar, que en aquells temps era una illa) i anar a observar les aus del Parc Natural dels Aiguamolls de l'Empordà en l'Estany del Cortalet.
Privat
Ermita
Desembocadura del Riu Vell
Info turística
Guait de les Gantes
Arrossars

• Photo of ricard.mach

ricard.mach Aug 18, 2018

Ruta molt agradable per l’Empordà. Llàstima dels trams de carretera principal amb molt de trànsit... En el nostre cas, l’hem pres com a base del recorregut, i l’hem adaptat, ja q sortíem de punts diferents. El tram St.Pere-Cortalet l’hem fet pel Pirinexus, per evitar tram de carretera en hora punta

• Photo of ponpepes

ponpepes Oct 21, 2018

Molt tram de carretera perillos. Ruta amb rectificacions.