Uploaded July 8, 2017

Recorded July 2017

6.5

near Santa Eugènia de Ter, Catalunya (España)

Sortim de Girona direcció Sant Feliu per la Via Verda del Carrilet que seguim fins a Llambilles on la deixem per travessar la carretera i anar cap el centre del poble però girant a l'esquerra pel primer carrer que trobem. Una petita pujada asfaltada i al final comença la pista que passant per sota de la Torre de Llambilles, ens porta a trobar la del Mas Gelats per la qual arribem fins a Montnegre.
Un cop al trencant de Sant Mateu de Montnegre, a l'esquerra i al cap d'uns 400 metres trobem la pista que porta per la carena a trobar la carretera dels Àngels. Ara tenim l'opció de continuar fins al cim per la carretera o passant per la pista que agafem en el Surolí.
Triem l'opció segona fins que després d'un pujant una mica malmès i dret, sortim a la carretera a tocar del cim, on arribem al cap de pocs minuts.
Per baixar, podem utilitzar la mateixa pista de pujada o la carretera. Seguim la pista i després la carretera fins la Casa de les Figues on anem a buscar la pista que surt al darrera i que ens porta de forma paral·lela a la carretera fins a Can Mascort.
Comentar que la pista que hem seguit, té un final destrossat per algun moviment de terres o esllavissada. No hi ha problema, estem a tocar de la carretera i només cal pujar un petit marge, la qual cosa es fa fàcilment i ens estalviem un terreny una mica dolent.
Des de Can Mascort hem pres la pista que va cap a Quart fins un collet, on ens desviem a la dreta per una pista que baixa fins a trobar l'antic camí entre Palol i Quart. Des d'aquí anem a trobar la Via Verda a l'alçada del Mas Moliner i tornem fins a Girona.
Hem fet una petita marrada per anar a refer les forces al local social de Quart, motiu pel qual des del Mas Moliner no tornem directament a Girona.