Uploaded December 14, 2015

Recorded September 2015

9.8

near El Vendrell, Catalunya (España)

Ruta de EL VENDRELL a MONTBLANC. Sortim del Monument dels Castells de EL VENDRELL i enrem dintre de la població per anar a la plaça del Ajuntament i a la plaça dedicada a Pau Casals. Trevessem la Riera de La Bisbal, costa amunt i sortim per la part N del poble agafant un corriolet qu ens porta a Les Peces. Després d'atrevessar la C-51 trobem una cabana de pedra seca..em paro a fer fotos. Per l'antiga C-51 entem a Can Gordei i busquem un corriol que ens entri al barranc de Les Segueres sense bon resultat, o sigui que vaig per carretera fins a enllaçar amb alguna entrada. Torrent de Les Segueres amunt passem per Masarbonés i Masllorenç. Per anar a Montferri em perdo una mica (veure el track) i al final he d'anar-hi per la carretera local. Per anar a Bràfim travessem el Riu Gaià i passem per l'ermita de la M.D. del Lloret. Fem l'entrdada a Bràfim per carrer de les escoles. Passem per Alió i ens dirigim a El plà de Sta Maria on faig una paradeta per menjar una mica i descansar. Tot aquest tram atrevessem tot de vinyes per l'Alt Camp. Al Plà em paro a gaudir de la magnífica esglèsia romànica de St. Ramon a les afores. Em dirigeixo a Cabra del Camp i paro a la Font de la Creu a repostar d'aigua i fer un cafetó. Per la part alta del poble surto i aagafo el GR-7 i GR-175, que portaré una bona estona, quasi bé fins a tocar a Prenafeta. Vaig per la part obaga de la Serra de Miramar. A Prenafeta agafo el antic Camí del Cister pintat amb un triangle vermell ja fins a Montblanc mateix. A Montblanc m'agrada entrar pel Pont Vell i arribar-hi per la part N de la Muralla. Entro a Montblanc pel portal N. i atrevessem per carrer Major fins arribar a la Plaça del Ajuntament on faig un bon berenar. Un camí fantàstic per conèixer aquesta zona. Bon viatge amics !!!