• Photo of El Nou Roure-Sant Marti Montnegre 12-10-2012

Uploaded October 12, 2013

Recorded October 2013

7.4

near Malgrat de Mar, Catalunya (España)

La ruta d'avui

Avui érem 14..........si 14. A les 7,30 a la plaça érem en Juanka, Julio, Manel, Jaume Benet, Juan, Miguel Mendez i Jo, eepp perdo i en Jordi, en Mario i dos mes, hem sortit direcció Pineda per recollir en Jaume Pujadas i en Joan Pou, en Joan Giralt ha dit que sortia tard i ens agafaria a Sant Andreu. Hem pujat per la carretera d'Hortsavinya fins a Can Pallofa i allà hem agafat el desviament cap a Sant Andreu, Deu ni Do el fred que feia avui, tots anàvem ben abrigadets menys el Julio que es de Leon, en màniga curta el tio. Quan estàvem a Sant Andreu ha arribat en Joan Giralt i li hem cantat el "cumpleaños Felis", ja que avui es el seu aniversari. Desprès de descansar una mica i sentir de fondo vàries vegades "MONTAMOS UNAS MEEESASSSSSSS", indirecte per els que estàvem parats, hem seguit cap a Castellar d'Indies i allà hem agafat un camí que anava pujant i pujant i pujant, inclús amb una pared d'aquelles de "HOSTIA PUTA", total que hem anat a sortir gairebé a Santa Maria, al Nou Roure que ja va creixent, fotos de rigor i a en Jaume la verge quasi el fa caure, perquè........pregunteu-li a ell. Hem baixat direcció Sant Marti i en Jordi, en Mario i els seus dos amics han agafat el camí d'Hortsavinya per tornar cap a casa, hi havia algú que portava presa, nosaltres fins a esmorzar. Desprès cafès i xupitos que pagaven entre en Joan Giralt i en Miguel i santornemi que no ha estat res, que llarg que es fa el camí fins a Can Benet Vives i mes desprès d'esmorzar, en fi, Hortsavinya, l'Erola, Coll de Porc i en Juanka m'ha convençut per fer un corriol que baixa al camí dels cavalls i la veritat es que estava molt be, en Juan i en Joan Pou han baixat per l'autopista i ens hem trobat desprès dels cavalls, d'allà cap a casa. Ruta durilla però molt guapa, si mes no, el camí que ens ha ensenyat en Joan Pou per pujar al Roure ha estat diferent i molt guapo.