xagar

Uploaded May 27, 2010

Recorded May 2010

5.8

near Vallbona d'Anoia, Catalunya (España)

Sortida des de El Bedorc. Direcció Mas Bonans i des d'allà pujar per la riera i tombar pel camí que va cap a Cal Sagristà. Una vegada al mas, tirar pel camí de l'esquerra que porta fins al dipòsit de Can Aguilera i baixar al poble. Pujar pel camí de la font d'en Sala i tirar a la dreta cap al Xucla, baixar i trencar cap a Can Martí. Baixar per la nevera fins la riera de Pierola i pujar per la carretera de la masia. Continuar el GR i desviar-se per agafar el camí als Hostalets. Des d'allà, passar pel camí de les vinyes i agafar la carretera fins a Can Claramunt. Baixar fins al camí que porta a St. Jaume, trencar a la dreta per agafar la carretera fins El Bedorc.

• Photo of Sergi Samsó

Sergi Samsó May 30, 2010

perque hi sapiguen tots els usuaris de wikiloc, xagar es va cagar les calces en una baixadeta de la ruta, ui pobret tenia por de fer-se pupa. ui no ho volia dir pero se m'ha escapat jajaj

• Photo of xagar

xagar Jun 2, 2010

vaja! el maxote amb suspensió darrera, ui! que em faig pupeta al culet amb les pedretes...