Uploaded July 30, 2016

Recorded July 2016

8.8

near Santa Eugènia de Ter, Catalunya (España)

NOTA IMPORTANT: Cal no tenir en compte el desnivell que ens ha marcat avui el GPS. El desnivell màxim per aquesta ruta està entre 300 i 350 metres.
Ruta fàcil perquè hem utilitzat la Via Verda fins a Anglès i després pugem per la carretera fins a Osor, fent una petita parada per veure el Pont del Prat de les Hortes. Abans d'arribar a Osor, hem trencat a la dreta pel Pont d'Osor i hem arribat per la dreta, amb bona vista sobre el poble i davant nostre, El Coll.
Per baixar, fem una visita a la Font del Borrell, magnífic paratge on podem emplenar d'aigua i on la calor no hi arriba. Baixem per la carretera fins l'entrada d'Anglès on ens desviem a l'esquerra per anar fins el pavelló. D'aquí, travessem la carretera i anem cap a Sant Julià del Llor, travessem el poble i passat el Carrer Petit, a l'esquerra per una pista que ens porta fins a Bonmatí, evitant l'asfalt.
Com que el sol comença a apretar, decidim tornar per la Via Verda fins a Girona.
Temps efectiu: 3h. 25'

OSOR

• Photo of Shaagar

Shaagar Aug 2, 2016

Efectivament, es una ruta fàcil i molt agradable, amb uns paisatges impresionants en la zona Anglés - Osor i també Sant Julià de Llor.

• Photo of RIANEL

RIANEL Aug 14, 2016

Celebrem que t'hagi agradat. Gràcies per la teva valoració.
    Salut i bones pedalades!

• xgrau Apr 17, 2018

Ruta maca, però d'Anglès a Osor, la carretera és estreta i amb molts cotxes.