Uploaded August 25, 2014

Recorded August 2014

7.8

near el Poblenou, Catalunya (España)

Una pedalada guiada per SBK (moltes gràcies) voltant sobre Montcada, Sant Pere de Reixac, font dels Caçadors i dels Avellaners, camí de les Senyoretes, la Conreria, turó de Galceran, Montalegre i Sant Jeronni de la Murtra.

Anem enllaçant corriols i senderets però només hem de baixar de la bici en un sol moment concret, tota la resta és ciclable i molt divertida.

L'accés el fem des de Montcada i Reixac i tornem per la via verda fins la llera del Besòs i allà un cap a Badalona, l'altre a Sabadell i aquest track a Can Fanga passant per la platja que evito ja que a l'agost és una bogeria però si feu la ruta a l'hivern ja podreu passar ran de mar i platja.

Pugem per la pista assassina del turó de Moià (torre vigilància, Sant Pere de Reixac i les fonts dels Caçadors i dles Avellaners per baixar a la carretera i anar a buscar el sender de les Senyoretes i pujar fins la Conreria (quin contrast!) Un descanset de pista i més pujada fins el turó de Galceran del que baixarem pel corriol de les vinyes.
Encara farem el sender amb vistes de la Cartoixa de Montalegre i el que ens porta al torrent d'Amigó rere l'hospital. Una mica de bosquet, Sant Jeroni de la Murtra i cap a casa per Santa Colomoa de Gramenet.
No raja gaire sovint aquesta
Ja no hi ha el hippy però perduren les seves obres: el mussol, l'empedrat...
Podem creuar-la i fer el tram per la llera, molt aconsellable.
Al camí de Les Senyoretes agafem senders amunt, boscosos i agradables
Enllacem sender rera sender
Al·lucinant sender revirat que ens baixa entre vinya, jo no el faria de pujada!!
Vistes a la costa
Quasi l'únic punt on hem de descavalcar
Al tanto les derrapades!
Diuen que és caret, jo no hi he estat
Pujada bèstia i dreta que ens deixa en unes vistes impressionants

• Photo of Alex CG

Alex CG Apr 12, 2019

A les trialeres hi han molts trossos on hi han pedres grans i has de posar peu a terra. S’ha de tenir un bon nivell de btt per fer-les. En quant al primer Turó, no se exactament el percentatge de les rampes, però son molt molt dures. No calificaria aquesta ruta de Moderat.

• Photo of dani_pent

dani_pent Apr 12, 2019

Gràcies pel teu comentari, la posaré difícil