• Photo of Córdoba-Marchena

Uploaded October 18, 2013

Recorded October 2013

Viewed 2079 times, downloaded 50 times

near Córdoba, Andalucía (España)

Aquesta és una ruta clàssica en el territori Andalús.

En un inici és seguir el camí del tren de via estreta (Vies Verdes de Renfe) que comunica aquestes ciutats.
En el meu cas començo a la Ciutat de CÓRDOBA per anar a dormir a ÉCIJA en una primera etapa d'uns 60km, plans i que no tenen pèrdua llevat de l'inic fins arribar a l'inici de la VIA VERDE de la CAMPIÑA, a uns 12km del centre de CÓRDOBA.

Aquest primer tram és fàcil, el pis és bo i es nota que no i passa gaire gent per que hi ha moltes herbes que ja estan ocupant el camí, bàsicament canyes americanes. També hi ha un túnel, llarg, que per sort es recta per que tot i que diu que esta il·luminat, no funciona.

La resta de la ruta no te cap dificultat.

Un cop arribes a Fuentes de Andalusia, podeu anar a l'ajuntament(foto de CARCEL), son molt amables i us poden indicar el camí real del tren, jo no el vaig seguir ja que anava amb el pare de 83 anys i varem seguir la ruta de la carretera fins a Marchena. Pel que em van comentar ha de ser molt interessant i força dur, sembla que encara hi ha travesses de l'època.

La ruta fins a Sevilla a més enllà la podeu trobar a www.andalbike.com